Κόμβος Κ.ΑΛ.Ο για τη διατροφική κυριαρχία και αειφορία

 

Αντικείμενο και στόχος του έργου

Αντικείμενο του έργου είναι η δημιουργία ενός Κόμβου Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας (Κ.Αλ.Ο) για τη διατροφική κυριαρχία και αειφορία (ΚΑΛΟΤροφΑ) με έδρα το Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου Πανεπιστημίου. Βασικός στόχος του Κόμβου Καλότροφα είναι η ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και εκπαίδευση μαθητών σχολείων και ενηλίκων καταναλωτών-πολιτών γύρω από ζητήματα διατροφικών αντιλήψεων, στάσεων και πρακτικών ηθικής παραγωγής και κατανάλωσης και συλλογικής δράσης σύμφωνα με τις αρχές της Κ.Αλ.Ο. και της αειφορίας, έτσι όπως αυτές αποτυπώνονται στους 17 Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ. Αναπτύσσουμε μια ανοικτή εκπαιδευτική εργαλειοθήκη και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για να ευαισθητοποιήσουμε εκπαιδευτικούς, μέλη συλλογικοτήτων αλλά και στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης γύρω από τις σύγχρονες προκλήσεις κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, από το χωράφι του παραγωγού έως το πιάτο του καταναλωτή. Στόχος μας είναι η παραγωγή μιας ευρείας βάσης γνώσης - που θα χρησιμοποιείται και ως εκπαιδευτική δραστηριότητα- και η καλλιέργεια μιας διαφορετικής κουλτούρας σχετικά με βιώσιμες πρακτικές παραγωγής και υπεύθυνες καταναλωτικές συμπεριφορές. Έτσι, θα γίνει εφικτή η σταδιακή μετάβαση προς πραγματικά βιώσιμα και ανθεκτικά τοπικά αγρο-διατροφικά συστήματα.

Δομή και φιλοσοφία του έργου

Ομάδα έργου

Συνεργαζόμενοι φορείς

Η ομάδα έργου

theodosia

Ανθοπούλου Θεοδοσία, επιστημονική υπεύθυνη, Καθηγήτρια Κοινωνικής Γεωγραφίας, Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής, Πάντειο Πανεπιστήμιο

Σπούδασε οικονομικά στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην αγροτική ανάπτυξη στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης και αναγορεύτηκε διδάκτορας γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Paris Χ- Nanterre. Από το 1998 διδάσκει κοινωνική γεωγραφία και βιώσιμη ανάπτυξη στο Πάντειο Παν/μιο. Συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, διατελώντας Δ/ντρια σπουδών του ΠΜΣ Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (2017-2020) ενώ παράλληλα διδάσκει και συντονίζει τη ΘΕ ‘’Χωρική ανάπτυξη, κοινωνική καινοτομία και κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία’’. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην εδαφική/κοινοτική ανάπτυξη, τα βιώσιμα συστήματα τροφίμου και τη διατροφική δικαιοσύνη, τις ανισότητες και τις αθέατες όψεις φτώχειας στις αγροτικές περιοχές, την κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία.

me

Νικολαΐδου Σοφία, ερευνήτρια, επιστημονική συνεργάτιδα, Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής,Πάντειο Πανεπιστήμιο

Είναι βασική μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο πρόγραμμα ‘Καλότροφα’ και επιστημονική συνεργάτιδα στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής του Παντείου. Είναι διδάκτορας της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (ΕΜΠ), με πτυχίο μηχανικού χωροταξίας (ΤΜΧΠΠΑ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) και μεταπτυχιακές σπουδές στην ανάπτυξη της υπαίθρου και διαχείριση περιβαλλοντικών πόρων (CIHEAM, ΙΑΜΜ). Από το 2018 διδάσκει ως μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών “Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία” του ΕΑΠ. Η έρευνα και οι σχετικές δημοσιεύσεις της εστιάζουν σε ζητήματα χωρικού σχεδιασμού, τοπικής ανάπτυξης, κοινωνικής οικονομίας και συμμετοχικού σχεδιασμού, με έμφαση στις μεταβαλλόμενες σχέσεις πόλης-υπαίθρου και στα τοπικά και εναλλακτικά αγρο-διατροφικά δίκτυα και συστήματα διακυβέρνησης.

hara

Κούκη Χαρά, επ.καθηγήτρια,Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, επιστημονική συνεργάτιδα

Είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης («Κοινωνικές Ανισότητες και Κοινωνικά Δικαιώματα») και διδάσκει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών “Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία” του ΕΑΠ. Σπούδασε ιστορία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και ολοκλήρωσε το διδακτορικό της στο Birkbeck College (Πανεπιστήμιο του Λονδίνου). Έχει εργαστεί ως ερευνήτρια στο European University Institute (Φλωρεντία), στο Durham University και στο Newcastle University, ενώ είναι επίσης μέλος του COSMOS (Centre on Social Movement Studies). Εκκινώντας από ποιοτικές μεθοδολογίες, η διδασκαλία, η έρευνα και η συγγραφή της περιστρέφονται γύρω από τα κοινωνικά κινήματα και τις δράσεις αλληλεγγύης, τις αστικές ανισότητες και τις τεχνοκοινωνικές υποδομές.

giannis

Ζγέρας Γιάννης, Αρχιτέκτονας / Κοινωνιολόγος, μέλος του Open Lab Athens

Είναι μέλος και εργαζόμενος της ερευνητικής κολεκτίβας Open Lab Athens από το 2019. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Θράκης και Κοινωνιολογια στο Τμήμα Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Κρήτης, ενώ παράλληλα με τις σπουδές του εργάστηκε ως γραφίστας. Από την ολοκλήρωση των σπουδών του μέχρι και σήμερα, εμπλέκεται σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά έργα στους τομείς της εκπαίδευσης, του συμμετοχικού σχεδιασμού, της πολεοδομίας, των νέων τεχνολογιών, της ανάπτυξης διδακτικών παιχνιδιών και του συνεργατισμού.

greg

Τσαρδανίδης Γρηγόρης, Interaction Designer, μέλος του Open Lab Athens

Είναι ερευνητής και μέλος του Open Lab Athens με επικέντρωση στην χρήση των νέων τεχνολογιών, στον συν-σχεδιασμό δημοσίων υπηρεσιών και στην συνεργατική οικονομία. Παράλληλα είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Queen Mary University of London μελετώντας την οικονομία της πλατφόρμας, τους εργατικούς αγώνες εντός και συνεταιριστικές εναλλακτικές.

Εκπρόσωποι συνεργαζόμενων φορέων που συμμετείχαν στα εργαστήρια (αλφαβητικά)

Αγγελάκη Στέλλα, βιολόγος, εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης 

Ασχολείται με την μη τυπική εκπαίδευση ενηλίκων και την υλοποίηση προγραμμάτων. Γνώρισε την Κ.ΑΛ.Ο το 2019, ως στέλεχος του Κέντρου Στήριξης Κ.Αλ.Ο Χανίων με αντικείμενο την παροχή συμβουλευτικής σε υπάρχοντα και υπό σύσταση εγχειρήματα και ως μέλος του συνεταιρισμού Terra Verde. Εργάστηκε στο Dock, μέσω του οποίου συμμετείχε στην διαδικασία σχεδιασμού ενός πιλοτικού εκπαιδευτικού εργαλείου στα πλαίσια του προγράμματος «Καλότροφα». Έχει πτυχίο Βιολογίας και μεταπτυχιακό στη Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη. Έχει πιστοποιηθεί ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων μη τυπικής εκπαίδευσης και έχει επαγγελματική εμπειρία ως εκπαιδεύτρια από το 2019.

 

Αραμπατζή Κατερίνα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, ΠΕ02-Φιλολόγων, Δ.Δ.Ε. Δ’ Αθήνας

Είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης, ΠΕ02-Φιλολόγων, Δ.Δ.Ε. Δ’ Αθήνας. Κατέχει πτυχίο στην Ιστορία, μεταπτυχιακούς τίτλους ειδίκευσης (ΜΑ) στην Ιστορία – Φιλοσοφία της Επιστήμης και στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και διδακτορικό δίπλωμα (Phd) στην Ιστορία και τη Φιλοσοφία της Επιστήμης και της Τεχνολογίας. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια ως εισηγήτρια σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής, έχει μεταφράσει επιστημονικά έργα στην ελληνική γλώσσα και έχει δημοσιεύσεις σε περιοδικά. Ως μέλος της παιδαγωγικής ομάδας ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+  έχει δημιουργήσει εκπαιδευτικό υλικό για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται η διδακτική της ιστορίας, τα ζητήματα φύλου στην εκπαίδευση, η εκπαίδευση προσφύγων και μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες, η εκπαιδευτική ηγεσία. Είναι μέλος του International Easy-to-Read Network, του Επιστημονικού Συλλόγου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και του διεθνούς οργανισμού για τη διδασκαλία της ιστορίας Euroclio.

 

Βασιλείου Ποτούλα-Σπυριδούλα, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου του 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, Π.Ε. Α’ Αθηνών

 

Γκόνου Γεωργία, Πολιτική Επιστήμων, Msc Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Διευθύντρια Έρευνας, Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης Ε.Ε.Τ.Α.Α.

 

Δάτση Ολυμπία, συνεργάτιδα Dock-Συνεργατικός Χώρος Κ.ΑΛ.Ο.

 

Ιωάννου Θάνος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών στη Δ.Δ.Ε. Πειραιά

 

Είναι κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων στην Ωκεανογραφία και στις Περιβαλλοντικές Επιστήμες και διδάκτωρ του Τμήματος Γεωγραφίας της Σχολής Περιβάλλοντος, Γεωγραφίας και Εφαρμοσμένων Οικονομικών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Υπηρετεί ως εκπαιδευτικός (κλ. ΠΕ04.01) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 1996. Σήμερα, Ιανουάριος 2024, είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών στη Δ.Δ.Ε. Πειραιά. Έχει υπηρετήσει σε δομές Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης) και διαθέτει μεγάλη εμπειρία ως επιμορφωτής σε σεμινάρια, παιδαγωγικά εργαστήρια  και ημερίδες περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και περιβαλλοντικών θεμάτων. 

 

Μπαζίγου Κατερίνα, φιλόλογος, Δρ. Παιδαγωγικών, πρώην Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία (1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής) 

 

Μπεκριδάκη Γεωργία, μέλος Dock-Συνεργατικός Χώρος Κ.ΑΛ.Ο.

 

Νέζη Μαρία, φιλόλογος, Δρ. Διδακτικής της Λογοτεχνίας, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων με έδρα τη Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας

Είναι σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων με έδρα τη Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας, είναι διδάκτωρ με ειδίκευση στη Διδακτική της Λογοτεχνίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην «Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει δημοσιεύσει επιστημονικά άρθρα σχετικά με τη διδακτική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, για θέματα ψηφιακού γραμματισμού, ψηφιακής αφήγησης, εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για ζητήματα παιδαγωγικής και οργανωσιακής κουλτούρας στο ελληνικό σχολείο. Έχει συνεργαστεί με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (Κ.Ε.Γ.) και με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (Ι.Τ.Υ.) στην παραγωγή εκπαιδευτικού και επιμορφωτικού υλικού. Έχει συμμετάσχει σε Επιτροπές Αξιολόγησης Προγραμμάτων Σπουδών, Εξορθολογισμού της ύλης, Εκπαίδευσης Προσφύγων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). Έχει συμμετάσχει στην υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων σε συνεργασία με Πανεπιστήμια (ΠΑ.ΠΕΙ.) και Φορείς (Κ.Ε.Γ., ECML). Έχει διατελέσει Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων με έδρα τον Πειραιά, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου και Οργανωτική Συντονίστρια στο 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής. 



Σωτηροπούλου Δήμητρα Ευτέρπη,  Δρ. γεωπόνος, Σύμβουλος Γεωπονίας, Διατροφής και Περιβάλλοντος στην Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυτικής Παραγωγής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Γ.Π.Α.), κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης του Γ.Π.Α. και Διδάκτωρ Γεωπονικών Επιστημών. Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων και ασχολείται με την εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων από το 2000 μέχρι σήμερα. Διορίστηκε στη Β/θμια εκπαίδευση το1987. Έχει υπηρετήσει σε Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, έχει διατελέσει Διευθύντρια Επαγγελματικών Λυκείων (2011-2018), και Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου (2018-2023). Σήμερα (Ιανουάριος 2024) είναι Σύμβουλος Γεωπονίας, Διατροφής και Περιβάλλοντος στην Δ.Δ.Ε. Α΄Αθήνας . Συμμετείχε σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια με εισηγήσεις και άρθρα της έχουν δημοσιευθεί σε ξένα επιστημονικά περιοδικά. Στο συγγραφικό της έργο περιλαμβάνονται μονογραφίες, συμμετοχές σε μελέτες και επιστημονικά και εκπαιδευτικά συγγράμματα και σχολικά εγχειρίδια. Έχει συνεργαστεί με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και το Ι.Ε.Π. για την εκπόνηση εκπαιδευτικού υλικού και Προγραμμάτων Σπουδών και ως εισηγήτρια σε επιμορφώσεις εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης.

 

Τζαμουράνου Έλενα, μέλος Dock-Συνεργατικός Χώρος Κ.ΑΛ.Ο.

 

Τριανταφύλλου Σταυρούλα, φιλόλογος, εκπαιδεύτρια ενηλίκων

Είναι φιλόλογος με ειδίκευση  (MSc, PhD) στη Φιλοσοφία. Η διδακτορική της διατριβή διαπραγματεύεται την αιτιότητα στον Hegel και τον Αριστοτέλη (Paris I Panthéon-Sorbonne). Άσκησε διδακτικό έργο στο Τμήμα Φιλοσοφίας της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών (2003-2008). Έχει εισηγήσεις και άρθρα σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και περιοδικά. Έχει εκπονήσει εκπαιδευτικά πακέτα για Αθμια και Βθμια εκπ/ση στη θεματολογία της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και διαθέτει διδακτική εμπειρία σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες μεταναστευτικού και προσφυγικού υποβάθρου. Υπήρξε μέλος της παιδαγωγικής ομάδας (2007-2010 και 2012-2015) αναπληρώτρια υπεύθυνη του Κ.Π.Ε. Δραπετσώνας (2010-2011 και 2015-2016) και Προϊσταμένη του Κ.Π.Ε./Κ.Ε.ΠΕ.Α Δραπετσώνας (2016-2023).

Οι επιμορφωτικές δράσεις της έχουν να κάνουν με ημερίδες και σεμινάρια για εκπαιδευτικούς Αθμιας και Βθμιας εκπ/σης καθώς και με ημερίδες ενδοσχολικής επιμόρφωσης και συνεκπαίδευσης εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών. Συμμετείχε ως επιμορφώτρια σε ποικίλες επιμορφωτικές δράσεις μεταξύ των οποίων και η Ταχύρρυθμη επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (Τ4Ε) καθώς και η Εισαγωγική Επιμόρφωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του Ι.Ε.Π. Από το σχολικό έτος 2023-2024 είναι Δντρια του  ΓΕ.Λ.  Απερίου Καρπάθου.



Ουρανή Ειρήνη, παιδαγωγός και εκπαιδεύτρια ενηλίκων, μέλος Κοιν.Σ.Επ. ‘KidIn the Field’

Δραστηριοποιείται εκπαιδευτικά με το πως τα παιδιά θα γίνουν ορατά ως άτομα, από τη στιγμή της γέννησης τους, και πως οι ενήλικες που τα περιβάλλουν μπορούν να ενεργοποιήσουν τη σκέψη τους προς αυτό. Με βασικές σπουδές στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών, και μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ειδίκευση στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Υλικό) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, έχει εργαστεί στην ιδιωτική προσχολική εκπαίδευση καθώς και στη μη τυπική εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για βρέφη, οικογένειες και παιδιά προσχολικής ηλικίας του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου και του The Whitworth Art Gallery στο Μάντσεστερ (Αγγλία). Συνεχίζει την ερευνητική της ενασχόληση στις πρακτικές που μπορούν να ενισχύσουν το ευ ζην των ατόμων, μέσα από την αλληλεπίδραση, φέρνοντας σε επαφή παιδιά και ενήλικες μαζί, ως μέλος της Κοιν.Σ.Επ. KidIn the Field.

 

Πήττα Βασιλική, προϊσταμένη του τμήματος Καινοτομίας & Εξωστρέφειας στη Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού, Ανθεκτικότητας, Καινοτομίας & Τεκμηρίωσης του Δήμου Αθηναίων.

Είναι προϊσταμένη του τμήματος Καινοτομίας & Εξωστρέφειας στη Διεύθυνση Στρατηγικού Σχεδιασμού, Ανθεκτικότητας, Καινοτομίας & Τεκμηρίωσης του Δήμου Αθηναίων. Στο τμήμα Καινοτομίας & Εξωστρέφειας υπάγεται και το γραφείο Εθελοντισμού του Δήμου Αθηναίων. Είναι κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Δημόσια Οικονομική & Πολιτική. Διαθέτει 10ετή προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα στον τομέα διαφήμισης-οργάνωσης εκθέσεων και 20ετή υπηρεσία στο Δήμο Αθηναίων. Υπηρέτησε επίσης με απόσπαση στο Υπουργείο Ανάπτυξης – Γενική Γραμματεία Εμπορίου (το 2004 λόγω Ολυμπιακών Αγώνων). Είναι μέλος του Δικτύου Καινοτομίας Δημόσιου τομέα από το 2022 και συμμετέχει σε δράσεις καινοτομίας & εθελοντισμού, έρευνες, εργαστήρια και ημερίδες ως εισηγήτρια σε θέματα καινοτομίας. Παρακολουθεί και προωθεί την εφαρμογή δράσεων καινοτομίας, εθελοντισμού, συμπερίληψης και συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα και πιλοτικά συγχρηματοδοτούμενα έργα από την Ε.Ε.

 

Φιλίππου Φωτεινή, ΠΕ70, Συντονίστρια  εκπαιδευτικού έργου, του 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, Π.Ε. Α’ Αθηνών

 

Φεγγίτης Δημήτρης, οικονομολόγος, σύμβουλος ανάπτυξης, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.

 

Χριστόπουλος Άρης, μέλος Apokardias Producers Group

Επιπλέον συμμετέχοντες/ουσες στα πιλτοκά εργαστήρια του παιχνιδιού

  • Αβδελλή Θεολογία, Σύμβουλος Εκπαίδευσης της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Πειραιά
  • Αρμύρου Χριστίνα, καθηγήτρια, 11ο Γυμνάσιο Νίκαιας 
  • Αξωνίδη Σοφία, WWF Ελλάς 
  • Βλάχος Δημήτρης, KidIn the Field 
  • Δερέκα Μαρία, 3ο ΠΕ.ΚΕ.Σ. Γ’ Αθηνών
  • Δοντά Βασιλική, καθηγήτρια, 11ο Γυμνάσιο Νίκαιας
  • Ζιώγας Ηλίας, μέλος συνεταιρισμού Συν Άλλοις
  • Ιντζεγιάννη Ελίζα, δασκάλα 6ου Δημοτικού Ρέντη 
  • Καλούδη Ιωάννα, Τμήμα Καινοτομίας & Εξωστρέφειας του Δήμου Αθηναίων, 
  • Καρτσιμαδάκης Πέτρος, ιδρυτής – συντονιστής Tροφή.Lab 
  • Κουταβά Νάνσυ, WWF Ελλάς 
  • Κουταλίδη Σοφία, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Γεωπονίας, Διατροφής και Περιβάλλοντος στη Δ.Δ.Ε. Πειραιά
  • Μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ Τάξης του 6ο Δημοτικού Ρέντη 
  • Μαθητές και μαθήτριες της Α’ Τάξης του 11ου Γυμνασίου Νίκαιας
  • Μανδρίκας Αχιλλέας, Κ.Π.Ε. Αργυρούπολης
  • Μπουκογιάννη Κατερίνα, Tροφή.Lab 
  • Μπριτζολάκη Μαρία, μέλος Dock-Συνεργατικός Χώρος Κ.ΑΛ.Ο.
  • Σαμούρης Διονύσης, Διευθυντής 11ου Γυμνασίου Νίκαιας 
  • Σωτηρακοπούλου Χαρά, δασκάλα, 6ο Δημοτικό Σχολείο Ρέντη 
  • Τσιαγιάνη Ντόρα, Π.Ε. Α’ Αθηνών
  • Τύμπας Δημήτρης, δάσκαλος, 6ο Δημοτικό Σχολείο Ρέντη
  • Φώκου Ιωάννα, Κ.Π.Ε. Δραπετσώνας

Επικοινωνήστε μαζί μας στο komvoskalo@panteion.gr!

Για την βιωσιμότητα της κοινότητας.

Για την ανάπτυξη μιας νέας κουλτούρας γύρω από το τρόφιμο.

Scroll up Drag View